28號要再去覆診
如果照埋x光見到無事就唔洗再去
應該無事啦.......
隻左手自解封以黎就同呀哥做過好多運動
不時使出席席波極同昇龍
里排係高登遊左陣,見到有個post話十月初五的月光播返
正囉
今晚睇睇下家好月圓又聽到佢播首祝君安好
即時跟住唱
初哥哥 ..............
http://www.youtube.com/watch?v=RS73A7kInO8
好歌不彷一聽再聽
一搵就搵到興起
三四年聽既歌就發晒癲咁搵
搵到先知道,原來以前聽既奇中兩首歌都係鄭伊健唱,
當然仲有以前TVB唔少高質素既主題曲
鄭伊健-心照http://www.youtube.com/watch?v=bl6nlnlPtDk
鄭伊健-爸爸的汽水(搵唔到,應該係好多年前,不過foxy有得down,有興趣自行下載/請叔叔sd比你)
陳奕迅-單車(里首應該好多人應過啦) http://www.youtube.com/watch?v=EdMZAoYTf-8
許志安&陳慧珊-苦口良藥 http://www.youtube.com/watch?v=t6i8waP38Vg
|