又到左升上宣基中學既第二個重要日子
陸運會
今朝好早起身
大約5點幾啦
起身之後就求奇食一舊小小小蛋糕
就出門口
個天仲有少少黑
一路上見到成堆宣基的人
行呀行
行到去地鐵站
等囉.............
等左好耐
都未見人
正想爆粗之際,終於見到孫耀威到左
不過仲有三條友未到,仆街
我同孫耀威傾計,等多陣仲唔黎就走
說時遲那時快
只見一隻戇鳩般的物體由遠處跑過來
anson佬到了
之後又黎多個唔記得左乜q名
之後搵返走失左個黃諾恆
搭地鐵lu
坐左n咁耐
終於到左灣仔
由黃諾恆帶路
走過一輪天橋之後終於到左目的地
不過可惜仲未開
只好入去個休憩公園..........
........
咦!
呀達哥你咁早到既?
呀達哥做乜你痴左係張版入面架?
出黎呀達哥!
做乜你會變左隻狗架???????????????????????????????????
夠鍾
入去,搵位
《待續》
隔左幾日,已經唔想再打返出黎
想講既只係最尾果跑1600米果時班女仔班衰樣同埋啦啦隊
下次我打blog一定會一氣呵成
此待綿綿無續期
anson佬接力打埋佢
|