今朝早晨早流流起左身
大約六點到,係張床度爬起身
做咩?行山喎
起身後的埋上面既呀哥起身
之後去左呀嫲度食碗粥
之後由爺爺嫲嫲帶路
出發
其實都唔算咩行山
只係行彩明宛格黎果座山
一開波上山是最煩的
行樓梯,又斜又長
不過都頂得住
上完樓梯,有馬路行啦
行呀行,行呀行,沿途見到唔少自己未見過既野
行到某一段路見到有個地方有水流出黎
有D C9放D桶係下面裝左成幾大桶拎返屋企
行行下,個肚唔爭氣,竟然肚痛
SHIT,早知唔食野,平時唔食早餐,今日諗住行山要食D,點知一食就肚痛
就係咁,只係行左一個鍾多少少就走佬
功課未撚掂過,ANSON佬幾時比紙我,拎黎救命呀頂