里個新年,都算係鳩下鳩下就過左
如果唔係我下鳩下咁以為2月2號返學,可能會快樂+充實d
功課方面
以前不嬲都係最尾果日先做
但係因為我鳩下鳩下咁以為2月2號返學
所以2月1號果時差d做晒,係差d
因為做做下比人點醒左
所以返學前一日做先做功課里個傳統無被打破
但係
因為份歷文卷留左係學校(上次又係咁,附帶一提,d slp都係學校,所以要用老哥的,頂)
但係好彩有anson佬幫手,借佢份野比我,我就憑記憶去記下自己錯乜再改
但係今日先記得,份卷要簽名
吊,始終都係要欠
話咁快又要返學喇
同志們!!!!!!!!!!!!!
屌!