話說
今日牛膳期間
我行埋去源哥度
講:我覺得其實唔係神創造人,係寫聖經果個人創造神
里個時候呀maria忽然經過並插咀
一切由里度開始,我地決定用晒成個牛息時間黎討論
討論結果係點?你地問問有份觀戰既人喇
基本上佢完全比我地技術性攻倒
雖然我認為我講野有道理,但係都怕比老師聽到
所以講講下會o殊
佢:你認為自己有道理又怕比人聽到?<<<里句野至少彈左2,3次出黎
我就話:你有道理你又夠唔夠膽去天安門毛澤x像面前鬧佢殺人魔呀?
佢:咁你又敢同我講?
我:因為我覺得你係一個理性既人,會理性討論,唔會中傷我
再討論一論小息就完左
係里次討論入面有意外收穫
就係得知原來達達同我志同道合!
咁上面既只係引子
下面先係主旨
咁生育堂完左之後
大家都聽到鄭老師講既野啦
其實佢係講緊我
咁里個時候我就知道原來有人報串
我眼光自不然掃向maria
之後去問佢,佢答我:你怕咩?有道理就唔怕啦
我又心諗,你里句說話講左咁多次,我又反駁到你無聲出,你都仲可以用里個point黎做理由既?
不過聽聞佢無開到名,咁我都算鳩數lu
課堂總結
在是次事件中
我體會到原來我的一德班是一個如此黑暗的地方
我也學會了慎言
更加學會了真心說話只能向你信任的人說
否則我的背部將有被督的機會。
反正都要講,係度講埋
maria話我好造作同扮野
原因係我同佢講我成日打機
哇大佬
我的的確確係成日打機
你唔信可以問下anson佬
佢識左我6年都有
msn通話記錄9成9都係
我問野
佢答野
我:咁得,88,打機
佢:仆街仔
唔通誠實都有罪?
我係咪應該答我平時一返到屋企就溫書
溫到天荒地暗先滿意?
再唔係就唔好問我
你問我又唔比我講真話
仲有又話我想統治全班之流
哇大佬
我由九月入到黎就係咁既死樣
講野係咁做野係咁對人係咁
到e家都係
何解你唔一早鬧我
要e家先黎鬧呢?
百思不得其解
|