Shadow Of The Sun
I can see to the shadow of the sun
We can be in the shadow of the sun
Reach out for the shadow of the sun
lung29
暱稱: 傲風@義久(精銳左)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
2010-11-16
2010-09-24
2010-09-18
2010-08-16
文章分類
全部 (387)
9up (6)
內有歌仔分享 (6)
巨商 (2)
特別日子 (10)
普普通通每日點滴 (28)
舒發 (12)
超級特特別別類 (3)
未分類 (320)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 387
留言總數: 225
今日人氣: 208
累積人氣: 5453
推薦英文歌
Air Supply系列
all out of love
goodbye

MLTR系列
25minutes
That Why You Go Away
Blue Night
Love Will Never Lie
Nothing To Lose
Take Me To Your Heart
Paint My Love
The Actor
I Walk This Road Alone
I'm Gona Be Around
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


一字記之曰:爽! 分類: 未分類

今朝好易就起身

4點

起身做咩?

緊係睇波啦

4點起身,開機

睇............

晒左我兩個鍾結果係0比0

屌你

今晚再起身睇過

皇馬對利記!

定利記對皇馬?

 

之後返學

唔知係咪4點起身既關係,個人好精神

經過咁多堂既折磨之後

終於放學啦!

但係由於本29既日文仲未交

恐防會比謝老師吊

所以好乖咁係樓下做,仲要x2

正當我坐底無幾耐

忽然見到兩條戇鳩仔坐左埋黎

雖然知道佢兩個唔係特登陪我

但係忽然覺得巧撚揀動

就拿拿聲做

做做下發現班女仔係度打羽毛球

小皓子同源哥就飛撲過去打

留返我一個係度

之後源哥好快就返黎:比梁鈞皓霸住黎打呀!

嘿嘿,抵死,我無得打你想有得打?

話咁快就做完日文,叫達達幫我放入去謝老師度

之後就

去打波!

一開波同anson佬打

未warm up

都係死死下

之後比人拎返走d拍

過多陣同何信焰打

愈打愈fit返

之後終於都有返叫做平時既水準

打左n年之後

源哥返返黎(佢岩岩同達達上電腦室)

之後比佢搶走左塊拍

佢同何信焰打

好奇怪,佢竟然打到何信焰死死下

心有不甘之下就同源哥挑機

過程中,緊係各有秋千啦

打呀打打呀打

打到慾火焚身

望一望錶

哇屌你5點半啦

即返屋企

爽到呢!

 

 






訪客留言 (返回 lung29 的日誌)


憎你個人 於 2009-02-27 04:47 PM 發表:
幾爽呀?!
食屎狗啊你!
問我邊到有屎食?
廁所啊
大把你食
尸月*屌..人火*你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你留言d野根本就係一督屎,洗乜問你邊度食呀
加上我幾時有問你邊度有得食呢?
你唔好自作聰明好唔好?
講真我好少見有廁所d人開完大唔沖廁喎
睇黎都係得你里dd無文化既人先做得出
Posted at 2009-03-02 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



憎你個人 於 2009-02-27 04:30 PM 發表:
尸月..人火
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你想講咩?屌你?哦,屌你
唔通真係屌你?
睇黎我應該無估錯係屌你
明白晒喇屌你
 
Posted at 2009-03-02 08:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



憎你個人 於 2009-02-27 04:25 PM 發表:
仆街,有幾爽呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仆街有幾爽?唔知道,因為我未仆過街
 
Posted at 2009-03-02 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]