今朝鄭老師發火
有時真係覺得鄭老師好可憐
由佢九月頭初入行果時既雄心壯志
已經比我地里班學生淋熄晒
鄭老師講得好岩
我地比人鬧既時候就做下死狗
老師一走就開party
成堆人係不知悔改囉唔該
拎里一班同小學既6B蛋散比較
真係覺得原來我地小學既時候真係好乖
至少,老師鬧會聽
同學o殊會靜
知自己錯會自動收皮
一德?
老師鬧既時間當唱歌
同學o殊會鬧佢o殊乜野
明知自己錯都要拾返炸沙,懶係野咁同老師『講道理』
唉
如果要係1m壇度講里堆野真係要冒幾大風險呢
一陣又比人標奇立異話我懶係野又扮乖又盛
班上某d小朋友好似都有上黎我里度
如果你見到既話
無錯我係鬧緊你地
之後音樂堂
講起尋日就真係谷鬼氣
話說比賽時講果次我覺得係全日唱得最好既一次
之後拎左分紙
o晒
張紙上面話我地做得唔好既野
我地全部都苦練過
而且全部做到晒
關老師同吳老師都o左
真正走音同嗌果隊就有獎
雖然里d野真係好主觀
不過都係有小小唔服
自從《岸波》出完街之後
發覺好多人自稱/被稱為波兒
班上有,吳老師都咁叫某同學,岩岩上埋歐陽個blog,又見到個
其實覺唔覺幾無聊下
里排見電視播情歌
播播下忽然聽到:can't live~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
就知道原來without you竟然仲有市場!
雖然之前已經post過
不過我都不厭其煩地再將air supply 首without you歌擺上黎分享分享