本來諗住今朝起身溫
企係6點起身,又再訓過
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................
如此就去到七點,起身,換衫,返學
普通話留晒d野係學校,返到去即溫
溫到咁上下開波
其實都ok
之後英文
我:里次英文睇落都好似溫唔到d咩,最緊要都係溫生字
於是就努力溫生字
點知,事後發覺生字錯左3個,最少\
放學途中忽覺身子十分沉重
十家後上鎊一看,竟已肥了數十斤有多!
嗚呼哀哉.........
聽日歷文中文聽收屍