唉.............
成世人第一次做數學做到覺得會唔夠時間
雖然做得晒
不過覺得錯左唔少.........
有D題仲要比佢卡住左
唉........
上學期果D都無溫到,差D唔記得
唉.........
唔洗諗喇,里次UT全軍覆沒
只好下次考試努力...............