今朝又又又又係本來想早d起身溫書
不過抵不過睡魔
Zzzzzzzzzzzzzzz
好早返到學,因為科學書留晒係學校
係咁溫啦..........
之後又好努力咁溫英文生字
尋日溫到e家............
之後唔知邊d友提我先知聽日要做義工
shit
科學
一開始戇撚鳩鳩拎左筆又無拎擦膠出黎
之後做做下又戇戇鳩鳩咁醒起無拎把間尺出黎
唉...............
其實份卷好易
之後成班人又比老師吊
又要留到9點半先閃得人
其實我心諗我地犯既罪只係衰戇鳩鳩鳩上腦姐,洗唔洗咁
之後出去課室度拎左張紙仔
9點
shit!
放學期間
我一直苦思緊一個問題
里個問題係我做完科學卷果刻已經開始纏繞左我好耐
我諗極都諗唔明
覺得里個問題幾有意思
係度公開比大家探討下
就係
我咁撚辛苦溫咁撚多生字做乜野?
|