讀左咁多年書
考左咁多次試
考得最衰最差都係里次
話說我最低記錄本來係小四既72
果陣時我見到都嚇左一大嚇
里次真係可怕到呢................
我做既時候覺得好易
亦都幾有信心
派卷既時候鄭老師同我講:你無事呀嘛?
我呆一呆,再望望份卷,哇左出聲
53分
真係好得人驚
只 好下次再努力