| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 21 日 星期二  |
| 2009-04-21 |
分類: 未分類 |
今日要級測
唉,尋晚一打開個電腦file見全英
就心諗算數喇唔溫
主攻科學算
今朝本來諗住6點起身溫
但係一起身諗諗下都係訓覺好過
之後訓到7點3
就起身換衫早d返學溫
之後考科學先
都ok幾易...................
電腦就88了
之後果班宣小既同學仔上左黎
睇落都算正正常常
應該就唔會好似我地班既宣小出品咁
常言到:唔怕生壞命,最怕改壞名
姐係一個人改既名最重要!唔理中文定英文!
反之亦然
睇下4個同學仔當中
一聽到我後面果個叫『嘻嘻(跟我奶)』
成班即刻起晒哄
我心諗做乜鳩嚇個小朋友
之後歷文
唉.........仆晒街
18.5
跟住就係家政啦!
整茶葉蛋
當中有不少笑料爆出
果兩位小朋友都好似玩得幾開心
面班中既傳統-爆蛋,都有後人繼承
朱仙人可心息了
英文
都係果句,因為d小朋友
又搞出左唔少笑料
中文
陳老師無返
開心定傷心好?
里段時間都係吹水多
媾下個小朋友
好cool囉唔該
之後終於食飯
英文會話堂
睇黎呀sir已經放棄左果兩條八婆
今堂都幾悶下
去到後面講衫既時候,望望男班長
望望陳江權
再望望我格黎既小朋友
一d訓左一d就訓
明明咁嘈都可以眼訓既?
臨走既時候我同小朋友講左一句語重心長既說話
希望佢聽得明
|
|