唉
人生第一次遲到竟然係考試既時候!(唔撚計小學一年班架校車on99四圍兜兜到遲到仲比廖sir串果次)
今朝6點起身
之後再訓
6點半再起身
之後又再訓
好似平時咁
點知再醒時已經係8點08分!
之後緊係衝返學校
係樓下見到陳老師
之後好彩都趕撚得切
同埋好撚易