Shadow Of The Sun
I can see to the shadow of the sun
We can be in the shadow of the sun
Reach out for the shadow of the sun
lung29
暱稱: 傲風@義久(精銳左)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
2010-11-16
2010-09-24
2010-09-18
2010-08-16
文章分類
全部 (387)
9up (6)
內有歌仔分享 (6)
巨商 (2)
特別日子 (10)
普普通通每日點滴 (28)
舒發 (12)
超級特特別別類 (3)
未分類 (320)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 387
留言總數: 225
今日人氣: 54
累積人氣: 4669
推薦英文歌
Air Supply系列
all out of love
goodbye

MLTR系列
25minutes
That Why You Go Away
Blue Night
Love Will Never Lie
Nothing To Lose
Take Me To Your Heart
Paint My Love
The Actor
I Walk This Road Alone
I'm Gona Be Around
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


2009-08-03 分類: 未分類

話說尋日玩韓彩

一個八人房,本來都無乜點吹水

跟住忽然間有個韓國佬話:china is drity?

咁我就搭咀,二話不說彈句yes比佢

之後開始吹水...............

我講左好多64既野#hoho#

d韓國仔聦完之後好似好o,好好奇

仲有佢地好多都睇過晒王維林果張相(唔知邊個王維林去自殺唔該)

其中有一個仲係廣州人

我話:i think chinese should know the real history

韓國佬:why we know(韓國人既英文好差),佢既意思係點解我地韓國人又要知,因為我一路係度同佢地講緊

我:you can forget what i have said,but i suggust you to know!(好似錯文法)

其中一個韓國佬:yes ,i agree

唔知點解覺得自己做左件好事






訪客留言 (返回 lung29 的日誌)


kitkwan 於 2009-08-04 09:10 PM 發表:
我覺得應該將d should改曬做must
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 是旦啦,我怕韓國仔唔明
Posted at 2009-08-05 09:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



henry727 於 2009-08-04 01:28 AM 發表:
自殺
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]