Shadow Of The Sun
I can see to the shadow of the sun
We can be in the shadow of the sun
Reach out for the shadow of the sun
lung29
暱稱: 傲風@義久(精銳左)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
2010-11-16
2010-09-24
2010-09-18
2010-08-16
文章分類
全部 (387)
9up (6)
內有歌仔分享 (6)
巨商 (2)
特別日子 (10)
普普通通每日點滴 (28)
舒發 (12)
超級特特別別類 (3)
未分類 (320)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 387
留言總數: 225
今日人氣: 150
累積人氣: 5150
推薦英文歌
Air Supply系列
all out of love
goodbye

MLTR系列
25minutes
That Why You Go Away
Blue Night
Love Will Never Lie
Nothing To Lose
Take Me To Your Heart
Paint My Love
The Actor
I Walk This Road Alone
I'm Gona Be Around
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


2009-09-14 分類: 未分類

尋日,好早就起左身

係6 點就醒左,之後食左半塊排包

就出發...............拎埋拍

好少係6點半就出門口,成個商場都無人

行到去天橋,聞到果種氣味好似係大陸咁

之後行到地盤(我依然係行路徑B,有感情)

地上的紅虫開始蠢蠢欲動

亦都有好臭既草味

之後一路行行行,行到去LST門口

望入去,好似乜都無搞過咁

之後直踩地鐵站,時間間6點9

係馬路已經見到小牛,叔叔對眼很好

行埋去,好似無乜點變,只係變左月球表面

之後係度等,等到7點歐陽先到

條友去錯地方等

之後就上會所喇

行完一輪,就到左個羽毛球場

好凍,好大,好空,得我地3條友係度打

開頭未warm up,大家都打到屎咁

之後慢慢fit返................

不過叔叔打左一陣就頭痛,猛流汗,但係又猛吹冷氣

之後頂唔順就坐低睇

之後歐陽都死死下咁,我又打

反覆咁做之後,3條友坐係地下吹水

吹吹下水,開始有人入場

小牛:坐係度唔打會比人笑柒

之後就打

歐陽係病病地既情況下打左一陣就無力

之後一路打,打到就夠鍾就走人

係門口hea,歐陽又係死死下咁樣

之後就走佬

去左食野

想帶佢地去海邊吹吹水/風,歐陽又話要返屋企

就返左

小牛就話廢時行咁遠,就行左去一個天橋底度吹水

一吹之下竟然吹左兩個幾鍾

之後就返去東港城買書,係運動場附近見到一個老師

嗌唔出佢咩名,只係記得佢係lst的

之後佢行埋黎搭訕

仲話可以e家帶我地入去

不過我仲要去買書,所以無入去

買完書,出黎既時候,係馬路企緊

周sir忽然係後面叫我地

又嚇左嚇

一路吹水一路入左lst

之後見到洪老師,廖sir,高老師同張校長

之後同小牛呆坐

入左活動室幫幫手

就係度坐+等人

之後好多人黎左

湯頌賢呀歐陽呀

八到好多野

之後仲未開始,又等人

叔叔擔心d人係地鐵站呆等

就親自去睇睇,但係一條毛都無

之後就唔理啦,返去

開始好多人黎

吹水吹水呆坐呆坐

之後上去同高老師映相,本來諗住叫埋菜男,但係唔見左佢

映完相就返落去呆坐

之後我就走人先

之後開始想嘔

真係慘

返到屋企就嘔左一大輪,舒服晒!

 






訪客留言 (返回 lung29 的日誌)


parcolau 於 2009-09-14 10:55 PM 發表:
月球表面-.-''
你真系嘔左架-.-?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 沒有錯,不斷大大地透氣就不斷咁嘔,嘔到大力呼吸都無事先唔再嘔
Posted at 2009-09-15 08:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]