岩岩無聊,睇多次歌聲伴我心
真係好好睇...........
我上年好似都有係度講過
里個故事係講
係1949年既法國,有一間專為d問題男仔而設既學校(其實同男童院無分別)
有個光頭既音樂老師就入左去教
之後發覺班友唱歌有天份
就訓練佢地成為一隊出色既合唱團
而校長就係戲中既奸角(好可惜,中途我以為佢變左正)
不過里套野既結局唔係d咩happy enfing咁
最尾果part真係催人熱淚
我唔係一個眼淺既人
不過睇左最後果part
個心真係好沉重
d人唱歌又好好聽
真係好正!
有興趣既話搵搵我or問問狐狸先生啦