老老竇竇
雖然考完試,本身係一件好事
但係唔知點解本人唔想佢咁快考完
一來日日都咁早放學真係好爽
二來一考完試就要做果個死人全方位既野
但係最主要既原因係咩,天知地知我都知
本29係淆緊底,淆緊某d科目,唔敢面對
雖然試都考過n次
但係今次既數學真係衰到貼地
話我淆底怪又好乜都好
我真係好撚淆..................