Shadow Of The Sun
I can see to the shadow of the sun
We can be in the shadow of the sun
Reach out for the shadow of the sun
lung29
暱稱: 傲風@義久(精銳左)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
2010-11-16
2010-09-24
2010-09-18
2010-08-16
文章分類
全部 (387)
9up (6)
內有歌仔分享 (6)
巨商 (2)
特別日子 (10)
普普通通每日點滴 (28)
舒發 (12)
超級特特別別類 (3)
未分類 (320)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 387
留言總數: 225
今日人氣: 8
累積人氣: 5660
推薦英文歌
Air Supply系列
all out of love
goodbye

MLTR系列
25minutes
That Why You Go Away
Blue Night
Love Will Never Lie
Nothing To Lose
Take Me To Your Heart
Paint My Love
The Actor
I Walk This Road Alone
I'm Gona Be Around
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-15 分類: 未分類

很好

十年無打一次blog

十年後既今日

我始終都要出手

都係食住校運會個勢

 

第一日既校運會

個場移師左去tko運動場

好唔鍾意

不過無計

好好彩地,係好多位29都要當值既情況下本29係唔洗的!

咁當日一入到個場度就迷路

搵左好耐之後先搵到個位

跟住就坐低,聽校長up野

之後又有乜鳩早會特攻隊

整左兩隻on9avatar出黎

之後又介紹左個德國女交換生

好很cool

之後終於開始喇

不過由於唔知乜野關係,場場比賽都delay左勁多

搞到我仲一開波就褲已除

仲同培源佬許郵政同天才等人去定集合處附近

食風囉唔該

凍到乜咁

之後培源佬好好人地『請』我比佢借對釘鞋比我

我心諗反正都係陪跑,跑得好睇d都好

就拎住

之後本來9點8既男子grade c就去左10點幾先開始

我比人踼左去第三組第6線

應該有8條友,有成3條友淆底無黎

都照跑架啦

咁一跑出去,隔黎兩個中一仔已經放左頭

我心諗都無架啦,陪跑姐

不過都好盡力

終於係中後段爬左一個中一仔既頭

不過差第一果個好遠

一過左終點線,就聽到培源佬好奸既奸笑聲

『果然無令我失望呀下』之類

之後個頭wingwing地,一齊睇埋許郵政同天才跑埋先

前者唔講,天才真係睇到我好心痛

話說佢上年係初賽跑第8的

咁佢係賽前都話,輸硬喇之類

咁我同培源佬都一心咁希望佢可以如願以償

果然!跑到尾段,佢仲穩佔第八,眼看可以實現佢既夢想!衛冕第八

點知第七果條友仔都算陰毒喇

知道天才既企圖,就實行損已害人

自己仆街,等天才後來追上成第七

唉,可憐既天才,差少少,只係差少少,就可以.........就可以........,只係差少少........嗚.....真係我見猶憐

無計啦,邊個叫佢遇到d咁陰毒既人

 

之後都知自己一定入唔到決賽,就去返看台吹水睇女(好似係)

吹到一半,忽然見到下面沙池果度已經集合緊

我一聲pk剛叫出口,自己都衝左落去,但係大家都知,個場得左右兩邊落去(正pk)

搞到跑到落去都差唔多時間

好彩都趕得切

之後比得果2分鍾時間去度

屌你撚黎得切

搞到兩次都 高速起動>就到>眼見唔岩腳>減速換腳>慢左>踩線>食屎

之後就比人踼走左lu

跟住落黎就唔關我既事喇

上返去睇

等左好耐先放lunch

之後就陪洞西同monkey去左副場,林老師都有黎

中途見到我地學校既一堆人唔係跑,不過霸住左內線,林老師叫佢地走開都唔理

之後跑到一半,比廖b趕走左

下午既賽事都無咩特別,好似有110米欄

個winson真係柒到爆炸,全場係度笑佢

不過叔叔都好欣賞佢

勇戰受傷

之後金一哩,我同solong賢跑左一陣之後就無力,條友話玩二人三足,都唔錯

就行下仆下咁行到終點,仲拾到十蚊雞

之後行得一個圈就比廖b趕走左

跟住有400米,培源佬拎第三,之後抽筋

 

第二日既野唔想講

不過我都凳洞西(差一米就破到26米既記錄,下年升左b grade就唔洗指意破了,46米)同培源佬開心唔開心既

培源佬跑800米,因為一開波就比人逼左去第八,所以即使去到最後100米爆,都只係拎得第三(不過爆果下一口氣爬左3,4條友頭真係好型)

跑完之後又抽筋,佢好唔服氣咁話如果一開波搶到靚第一都有佢份

跟住d決賽,100定200都好,都係果3條友拎晒,勁撚到仆街

lunch前的4x400,中二級爆左冷

由孔xx+郭曉蓉+陳家偉+培源佬組成既2體拎走左第一

由於隊友既幫助下,培源佬比起暉哥早跑左80米到

一拎到支棒就放出去果下真係型到呢(我唔係gay)

一路爆左200米,之後見佢望左後面既暉哥幾眼

暉哥都好似追佢唔到喇,個距離都係keep住咁

去到最後100米佢返黎既時候,見佢跑到成隻狗咁,跑姿好怪

不過唔緊要,最後第一個衝線既都係佢,暉哥食左塵

之後落去搵佢,原來佢跑到200米之後忽然間隻腳又黎料,之後佢先望一望後面既暉哥,話知道佢一定追唔到

先放慢黎跑,所以點解後面見到佢跑到死下死下咁

係度忍緊痛

好野

之後d鎖野都唔想講喇

 

好似唔記得左講第一日最尾比人捉左去見何文俊單野添

不過算啦,打機為重






訪客留言 (返回 lung29 的日誌)


anson29 於 2010-01-19 10:27 PM 發表:
頂你...二体講到咁鬼仔細....二智呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你有落場跑接力我再仔細d都仲得
Posted at 2010-01-21 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GreyCat_ 於 2010-01-16 07:45 PM 發表:
很仔細:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]