太耐無打,真係開始有d想del個個blog佢
但係陪左幾年,咁就del就狗左d
所以只有快d打多幾野
其實問我係咪無野打,又唔係,每日拎d野黎講都可以講一年
不過真係懶喇,廢時打喇
今日lunch時格黎個xx樂定x樂x,唔記得左,d人叫佢大水牛
佢入到黎又係照例吹吹水
之後唔知點同呀熊日燊傾計,傾傾下就繼而玩
郁手郁腳咁玩,其時兩人面上都係掛住笑容
之後熊日燊拎埋把遮黎玩,之後兩人打埋一舊之際,熊日燊鳩吉,吉中左大水牛要害
之後大水牛痛左一痛,就一野將熊日燊推落地下
之後熊日燊就開始癲喇,一秒前仲笑笑口,一秒後就殺你老豆
兇神惡煞咁衝去打大水牛,打左幾野好似唔夠抽,咁岩龍懷堅係格黎放緊紙飛機,想飛去熊日燊度,之後熊日燊見到就衝埋去佢緊猛打佢
拎d武器係咁砌佢
之後天才同我喝停(其實喝唔住,佢都癲撚左)
熊日燊打左一輪就走去踼張枱,然後勁大力閂門走人
之後天才同龍懷堅係度up野,好似都有講到熊日燊,咁岩佢入返黎又比佢聽到
之後一野行埋去佢度,同佢講,你講咩呀!
之後又出手打佢兩個,打左幾野行開左,之後天才好似都癲左,鬧鳩佢你做乜鳩呀,你幾大呀,個個人都要就你呀,唔撚係講你你又打人
之後就衝左出去同佢砌,打左幾野又比熊日燊一野打到落地下,流埋血(手姐),之後又拎d遮係打扑佢插佢,打到去大朱朱枱附近
拎起大朱既5蚊水(滿晒)近距離一野就車埋去天才塊面度,如果里下中,佢就一定流鼻血,好彩唔知點解天才反應快,一野接住左
之後又分開左佢地,熊日燊就走開坐係第度,係度喊(我心諗你喊乜鳩)
之後天才受左傷就去左洗手間處理,之後就一路好緊張咁完場,除左夠鍾前d人上返黎係度吹水既氣氛好d之外
我真係懷疑佢係咪雙重人格
幾次都係咁
明明幾秒前仲好nice,平時又戇戇鳩鳩咁
一發起嬲上黎個眼神仲可怕過我小六比夏叔叔捏頸果時,打人又唔留力,真係想拎你命咁
真係變態
|