很好很好十分好
遲起身,搞到岩岩好下半場開波先起到身
悶波,悶到嘔,除左尼哥治晒左君子果球妙傳之外,正一低能仔黎架
之後就71分鍾比人頂入左,算數啦利物浦
跟住就訓,訓到9點幾再起身
打機囉
打到咁上下食完野返學
練歌..........
但係..........
其實我都預左,平時lunch練習既出席人數最多都係幾17,8,何況里d假期呢
所以只有7個男仔返左
正pk,真係慘到呢
出席問題我上次blog都講過,今次都唔再講
希望有返果7條友齊齊比心機練好佢
聽日行山,很好!向獅子山進發!