很好
係踼走二胡之後
多到培源佬仗義相助
希望聽日唔好落雨,返完學就直踩佢屋企拎走枝結他返屋企
自學.............
雖然上網睇d人既意見好似自學無好下場同埋好煩好難咁
不過我有既係脂肪青春(好似係)
怕既除左自己學唔明,學唔識之外
更怕既係一個唔小心整壞人地個結他就唔好,話晒都係借
仲有調音,一個唔小心大力過頭斷撚左又有排煩
不過叔叔憑住自大自信心,應該可以克服到
希望里個假仔有小成