hi∼e個係本人第一個日誌,希望大家多多捧場∼
可惜個背景同背景音樂都唔可以用我理想果首∼.∼
今日返到學校,同平時一樣係度坐∼
食完飯幫miss chan拎溥,撞著班搞事既,上到去先知原來拎錯左,omg,點算好,好彩miss chan上返黎拎走佢姐,呵呵,好似有d對唔住miss chan咁
今日都無乜野好講∼.∼希望聽日有多d野可以同大家分享下吧!