今日有體育,原來以為有野玩/做體適能,點知係黎就跑,開頭都尚算ok,去到後期簡直攞你命,慢d又比人鬧,想快d又無力......真陰功
上到課室之後,聽陳sir既說話,睇黎下幾堂都會勁跑,omg,睇黎下次pe我要炸病
食完飯,上返黎,簡直晴天霹靂!成大埋補充擺係課室,今次玩完lu,自此一定多災多難,永無寧日,慘不忍睹....
(下刪一萬字.....)
掛住收野收到無時間做功課,返到屋企之後緊係勁做,用左半個鍾,終於ko哂∼
無野寫啦- -好少?唔倨嗎?自己開個xg囉