太好喇,苦等左咁耐終於落雨,真係成個人都好舒服呀!
個人比較鍾意落雨同陰天,對香港既睛天好抗拒
你諗下,日日都睛天
日日都30幾度
你唔方唔爽
相比之下,落雨就涼又舒服
雨天真係好得多
-------------------
好憎d成日講廢話既人
上堂果陣時係度講廢話,又以為自己講既野好好笑
懶係搞gag咁,但係其實講既野係廢既
真係阻住晒大家既時間
我諗如果班上無左d專講廢到無論既廢話既人,一定會好好多
-------------------
食完飯,又到可怕既週會時間
密集式轟炸.........
re乜re乜上年講過晒
今年又講你當我地有失憶咩
訓話,的確會令人訓教
聽人訓話係一件好高難度既事
佢講d令你想訓教既說話既同時又唔比你訓
都唔知係咪有心練我地耐力
頂左咁耐終於結束,gd!
-------------------
住我格黎果位姐姐仔真係好q煩
成日係度爆晒粗鬧佢呀婆
跟住又鬧佢一個1,2歲既妹妹
大姐,人地bb黎架
佢一喊就比個肥婆鬧
叫佢收嗲喎
膠的,你覺得個bb會識聽?
你咁大聲佢喊得仲勁
條友遲早變飛女
遲d可能會發生d家庭倫常斬案
-------------------
|