| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 沒有月亮的中秋夜 |
分類: 未分類 |
gd,返埋今日就有假放,雖然只係一日
返學果陣時仲以為會落雨,點知一滴都唔落
望住新都城果邊好似落得好大雨
我地e邊就唔落
真係想去新都城
-------------------
今日有兩堂數學
點知去到第一堂數學果陣時
竟然係高老師入黎
心水清既同學都知係換左堂
之不過小息之後既4,5堂
都要去睇風紀就職
爽,姐係得返一堂數學!
但係中文堂一上到黎就默書
相信好多29諗住小息先溫
呵呵,如果學下我咁默晒書就唔洗咁忙e家先溫
輕輕鬆鬆咁就過左中文
------------------
小息時間..
去左活動室
仲有咩呀
緊係普通話
原來雷公都有參加,gd
又多一個男仔陪我
原來人太多
遲d要選人
gdx100
遲d讀得差d就ok
終於散
個小息都完左
可憐的聰聰忍尿忍到小息完左都無得去
------------------
去到禮堂,呆坐一陣
校監入場
跟住跟係開始講野
D傻仔唱校歌果時係度玩野
阻住晒
拍掌果時又唔停
好丟臉
校監年年講野都係咁
好多人聽唔明
叫我地起身點知得幾個識聽
當然包括我識聽
當時真係好無奈
終於頂完
------------------
上到去就係數學
GD!廖SIR教到一半就走佬
爽哇!!!!!!!!!
之後就做功課
食飯
有月餅食
唔鍾意食
拎餅乾食算
不賴
-----------------
音樂堂
變左體育堂
講校運會派咩人出去
男子方面除左黃xx之外我都OK滿意
但係女子方面...........
派晒D人神人出去
一定威盡全場
無眼睇
------------------
中秋節
呀哥神早出左去
我係度打一陣機
同孻叔佢地去左某個大草地
一黎到就見到有人煲蠟
型
好大風
一陣就熜晒
無癮
去寶康度玩
勁多人
逼爆
行左陣就返左龜
返到屋企睇埋笑傲江湖佢
好想快D睇第3,4集
-----------------
|
|