今朝好凍
凍到我賴係張床度唔想起身
但係點都要返學
好唔願意咁起左身
------------------
返到學緊係同聰聰傾計
個死人bug點都唔識用
真係難搞
------------------
以為小牛同陳鳳萊會面阻阻
點知好輕鬆,甚至有d男女朋友feel
覺得好驚訝
幾日前先話幾慘唔知點算
今日返到去就好似平時咁撩
總覺得有d拖泥帶水
會令對方有一種錯覺----你同佢有機會
興其咁樣不如直接了當算啦
你鍾意邊個唔鍾意邊個咪講清楚
唔好咁隨便:煮到黎就食
有點點『風流』的說
-------------------
週會時間
e家d4,5年班真係可怕
週會都係度玩都夠膽死
想當年我地郁都唔敢郁一下
真係∼.∼都係果句啦.時下唔同啦!
週完會上課室
shit
哥c拉排係我後面
不斷比佢襲擊
我都不廿示弱
不斷起飛腳踼佢
呵呵
------------------
放完學又要普通話
梁傑焜為左一句『德國鹹豬手』而嬲到(喊)(無記錯好似有喊)
最衰都係雷公吧
放學同黃德德一齊行
悶
------------------
返到屋企不斷bug槍
bug到啦∼∼∼∼
點知只係bug到副武
最緊要既主武bug唔到
嗚
------------------
聽日就校運會
好期待
睇下我地班既神人們如何發威!
努力吧!咁多位29們
|