經過聰聰既一番引誘下
我終於重投巨商既懷抱(緊係啦,佢支助我喎)
感覺上無咩點變
變既只係我d兵=_=
火都有玩
緊係叫佢一齊黎玩
-------------------
e排唔想打blog
唔知咩原因
因為我個好呀哥掛∼(掛)