| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 2007-11-09 |
分類: 未分類 |
襯住死ser既空檔,我又黎打下個blog
今日既pe好悶
體適能
setup同手握力
左手25.3,右手29.6
估唔到陳家偉咁大件
竟然只係得17.x?!
果然人不可以貌相.......
------------------
小息要去拎班名單
嘿嘿,要去練習,所以叫菜男去
落到去3樓
鎖左門呢^^
ya!!唔洗練
落返去小息
------------------
普通話
曾老c.......
班女仔嗌得最勁,你只係話我地班男仔
真係.......
放學同黃德德走
------------------
本來仲有好多野想講
但係次次返到黎都唔記得晒
睇下開返個ser未先∼
------------------
|
|
|
Katrina 於 2007-11-13 08:32 PM 發表:
嘿.. 頒個獎給你好不好 這麼偉大哦!! 本來不關他的事又拉他入話題.. 呵!!
|
網主回覆
閣下過獎了,你若真要頒個獎給我我倒也不會客氣~
嘿嘿∼一提到小牛便不敢這麼惡了∼
嘿嘿..................
Posted at 2007-11-13 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Katrina 於 2007-11-11 01:49 PM 發表:
呵呵.. 洗唔洗我多謝你呀.. 強身健體wo 即係話我身體唔多好啦..
|
網主回覆
不不不
閣下此言差矣
就算你的身體很好,也不代表你就不用做運動
說實在的我是為了小牛好而不是為你好
小牛,看我對你多好 Posted at 2007-11-12 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Katrina 於 2007-11-09 08:36 PM 發表:
就係多得你囉 連miss chan都問我唔係你去拎咩 仲好意思將我個名寫成咁!!
|
網主回覆
呵呵.....
無計,要去練習,唔練實比呀sir鬧死
我都係幫緊你姐∼
所謂日日運動身體好,可以強身健體嘛-_-
而且行多幾步不會死的啦∼
Posted at 2007-11-10 11:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|