由於本人沉迷於巨商的原因,此後的日記將會分開幾天來打
今日返到學同聰聰傾傾下計
佢無啦啦問我:e∼你做咩著校服既?
幹-_-
唔記得左今日常識周要著體育衫添
嗚.........
好彩都有人陪......
返到課室簡直想搵個窿比我『捐』
太突出啦= =
------------------
視藝
完全係笑......
笑到嘔
------------------
走佬∼∼走佬∼∼走佬∼∼走.........
------------------
今次既文化之旅好正
d詩,爽!
------------------
第2個小息.......
要表演
好淆
要知道以我地既實力
人地唔偷笑我地都偷笑
之不過佢地竟然真係唔偷笑!
我係表演途中差d笑左出黎〕
因為當我講講下果時無啦啦聽到一聲類似放屁既聲
第一時間想笑出黎,第二時間又叫自己忍住
好彩無笑出黎-v-
身為第一行既的當住咁多人面笑會好臭的
辛辛苦苦終於捱完
落返台下面牛程話我把聲好大= =+
我會檢討的了
-----------------
放學∼
又要練習∼
我格黎果班8婆們∼
我好想打你地∼
又唔係靚女又要扮q∼
你知唔知你地好7∼
好彩陳家塋返到黎∼
唔係我火起上黎爆粗都有份∼
你唔知自己個樣咁7把聲鬼死咁難聽∼
你都可以照下鏡∼
又可以問下人∼
何必用e種引人犯罪既方法黎問人呢∼
你知唔知我地好想打你呀∼
------------------
途中陳海睛又累低∼∼∼∼
終於有事發生啦∼
直落唔休息又唔開冷氣
緊係會咁啦
相信經過今次事件
下次會有小息架喇
------------------
e排成日話天水圍係咩悲情城市
大佬,就算人地本來唔係都比你地講到係啦
有小小事就大講特講
------------------
夜晚叫呀哥去溫書
係咪好關心佢呢?
其實係想我可以玩電腦= =+
------------------
換左背景
可惜未能換音樂
e個音樂實在係太惡頂
總有一日我會將你換走
你睇住黎
|