| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 16 日 星期五  |
| 2007-11-16 |
分類: 未分類 |
今日pe到我地跑9分鍾
未開始之前就有一個策略
就係跟住最頭果個=_=
始終有個一個目標比你追住黎號會有方向d
所以一開始就吊住梁傑焜尾
只吊不過頭
開頭果幾圈易過食菜
去到後期既7,8圈開始唔掂
你feel到隻腳仲有力跑
問題係你同時都feel到你個人無力
但係為左吊住梁傑焜
點都死頂落去
終於去到最後4分鍾
我隻腳開始有d唔係屬於自己既感覺
都開始比梁傑焜拋離
但係見到某d人係度發力
於是乎我又試下爆
爆左一個圈就無力
所以慢慢行
總成績19又4份1圈
都算有個交代
------------------
pe之後到數學
心諗大0樂
跑到隻狗咁無晒氣先黎test
誰不知竟然10題岩晒-_-
下星期應該會恐怖d
------------------
食完飯落左去映相
見到廖sir同張校長同高老c
廖sir講左一句
『勁過黃子華』
我覺得對黃子華黎講係一個侮辱
講真
我地上年既所謂『楝篤笑』有幾好笑?
我認為一d都唔好笑
極其量只可以叫做話劇
佢連林狗都不如
簡直就係天同地比
-----------------
就黎旅行
好緊張
經過上年的教訓之後
我決定永不同我班既人燒烤(有高手/有得痴食除外)
上年既燒烤同燒炭無異
係我班既高手勁起火大約半個鍾後
終於有小小小小小小小小火
但係e半個鍾內
我個肺部受到極嚴重既傷害
如此神功,豈能不令人甘拜下風乎?
|
|