今朝訓訓下醒左
睇鍾,原來先4點幾
呀哥好似係度睇緊波(?)
再訓過
訓訓下又起身
不過E次呀哥訓左係我格黎
睇睇鍾
6點幾
訓下醒下咁去到7點3
出去換3
換呀換換呀換
換到7點9(半個鍾??)
出門口
行到停車場見到呀范
緊係撲埋佢X佢
-------------------
行到學校
見到開左門’
唔係8點開咩=_=
入到去見到馬梓峰
集合埋咁多人之後傾左一大倫
之後夠鍾
-------------------
聽完一大輪野之後終於上車
今次2號車,爽!
上到車同小鈞鈞(???)同小程程一齊坐
好快就到左烏龜山
重遊故地∼.∼
解散之後同梁傑焜佢地去打藍球
打左一陣無癮唔q打
去打羽毛球
我來也∼∼∼∼∼
可惜有風
睇黎我真係太耐無打過
嫩了很多
-------------------
返到去燒烤場鬼影都無隻
問下人地
原來去左第度
即刻班馬去刮佢地
係個球場度離遠已經見到小花花=_=
花花力量果然驚人..........
上到去見到大棚人係度
非常之厚臉皮地拎左枝燒烤叉燒野食(我無比錢^^)
今次有miss chan助陣果然唔同d
話咁快就搞掂.....
燒∼∼∼呀燒∼∼∼∼∼∼
一共食左1條半腸仔,2粒半魚彈同一隻雞翼之後就落去玩
玩馬嬲搶球,數字球同拋手巾...
之後映相喎=_=
跟住同聰鈞佢地去買野食
玩多陣之後就返歸
原來陳海睛入左廠......
返歸途中不斷被鹹濕
-------------------
放學個時曾老c無啦啦同我講句
聽日見咁=_=
我吓左一聲之後就比人推左出去
想問都問唔到=_=
唔通聽日要返?
------------------
|