尋晚聽聽下歌訓著左
唔怪得今朝起身對尋晚無咩有訓過教既印象
今日唔洗返學真爽
牛左1個鍾之後出去打機
29既聰聰神早係度打緊
果陣時都只不過係8點幾- -
E條友真係,,,,,
-------------------
聽日就要比賽∼.∼
大分之緊張
我恐防聽日比賽果時見到個靚仔又會忍唔出笑出黎.....
聽日要返中樂
10點半放,12點就要出去比賽
都懶得返屋企
同梁傑焜同聰聰講好左
天日放學之後一齊去食野
由本(金魚)叔叔帶路,去尚德果邊食^^
到時.....嘿嘿嘿.....
你兩隻野拾生