今朝返到學校
非常不幸地比miss cha矛9左上去幫佢擺野
落返黎去睇波
發覺我地學校真係幾屎-_-
唔知遲D同人比賽又點
------------------
上上下英文堂廖sor無啦啦入左黎
good~~~~~
成3日唔洗上廖sir堂^^
------------------
我地學校前途一片光明∼
睇下我地d低年班咪知囉
成班癲狗咁
亂吠咁
加上我地d風紀同老c都唔理班癲狗
捉狗既唔夠d狗黎
點?咪由佢吠
令班癲狗愈黎愈癲
真係唔敢想像過多幾年我地學校會變成點
------------------
放到學返屋企即打機
馬梓峰比左呀郭泳(係咪e個)豪個blog我
骨痺到死-.-
http://hk.myblog.yahoo.com/vincentkwok0605/
個8婆搞完小牛就搞佢
佢仲要受媾-_-
仲媾返佢轉頭
你條粉咪鬼飛佢
都唔知佢下個目標係咪梁鈞皓
-----------------
死ser死ser死ser∼∼∼∼∼
|