轉左小西,緊係去搵閻王開刀
原來我隻西係可以秒到閻王的.....感動!
當我打左大約5場之後
嫩嫩的我打剩一隻
清返佢
一車過去
我係咪花眼
出五連發槍!!!
成個人呆晒
不過e家個價都趺到一e零
唉
d死奸商
------------------
同火傾傾下
彈左個『對話唔知乜乜已滿』出黎
問我要del定save左佢
當然save
回想起黎
e句野都彈過3次
難怪
我同火識左咁耐
除左一段時間大家都唔搵大家
基本上日日都傾
有時睇返自己講過既野
覺得都幾幼稚
有時都會笑
笑點解有人會咁膠
有d野留住係比較好的
------------------
死ser死ser
打打下機死ser
想訓落張床度休息
點知一訓落去我條腰就唔知比咩吉親
一句『x!』就情不自禁地叫左出黎
起身睇下咩黎
o∼
原來係四年班時周sir送的飛機仔
當時讀岩左一句:
麥∼樂雞 漢堡包而拎到的
果時周sir仲話唔好比人睇
原來比我擺係屋企都有成年半
架飛機都已經有少少變黃
真可怕∼∼∼
-----------------
上到4,5年班
好多人同我講
『你變左,你無咁乖,你點點點......』
不
我認為我無變
因為我本來就唔係果d乖到開口埋口都係書面語既人
我亦都唔認為我本來係乖
1∼3年班我只係表現比較好
如果可以我寧願以前無咁乖
因為e家比某d老c既睇法就係:乖
當我稍稍有d無咁乖既時候
比老c既感覺就係
e條友咁既?以前唔係咁架
我本身就係一個...活潑既人(諗唔到用咩黎形容_-)
e家既我先係真正的我吧!
|