Shadow Of The Sun
I can see to the shadow of the sun
We can be in the shadow of the sun
Reach out for the shadow of the sun
lung29
暱稱: 傲風@義久(精銳左)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
2010-11-16
2010-09-24
2010-09-18
2010-08-16
文章分類
全部 (387)
9up (6)
內有歌仔分享 (6)
巨商 (2)
特別日子 (10)
普普通通每日點滴 (28)
舒發 (12)
超級特特別別類 (3)
未分類 (320)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 387
留言總數: 225
今日人氣: 59
累積人氣: 5059
推薦英文歌
Air Supply系列
all out of love
goodbye

MLTR系列
25minutes
That Why You Go Away
Blue Night
Love Will Never Lie
Nothing To Lose
Take Me To Your Heart
Paint My Love
The Actor
I Walk This Road Alone
I'm Gona Be Around
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


2007-12-16 分類: 未分類

轉左小西,緊係去搵閻王開刀

原來我隻西係可以秒到閻王的.....感動!

當我打左大約5場之後

嫩嫩的我打剩一隻

清返佢

一車過去

 

我係咪花眼

出五連發槍!!!

成個人呆晒

不過e家個價都趺到一e零

d死奸商

------------------

同火傾傾下

彈左個『對話唔知乜乜已滿』出黎

問我要del定save左佢

當然save

回想起黎

e句野都彈過3次

難怪

我同火識左咁耐

除左一段時間大家都唔搵大家

基本上日日都傾

有時睇返自己講過既野

覺得都幾幼稚

有時都會笑

笑點解有人會咁膠

有d野留住係比較好的

------------------

死ser死ser

打打下機死ser

想訓落張床度休息

點知一訓落去我條腰就唔知比咩吉親

一句『x!』就情不自禁地叫左出黎

起身睇下咩黎

o∼

原來係四年班時周sir送的飛機仔

當時讀岩左一句:

麥∼樂雞 漢堡包而拎到的

果時周sir仲話唔好比人睇

原來比我擺係屋企都有成年半

架飛機都已經有少少變黃

真可怕∼∼∼

-----------------

上到4,5年班

好多人同我講

『你變左,你無咁乖,你點點點......』

我認為我無變

因為我本來就唔係果d乖到開口埋口都係書面語既人

我亦都唔認為我本來係乖

1∼3年班我只係表現比較好

如果可以我寧願以前無咁乖

因為e家比某d老c既睇法就係:乖

當我稍稍有d無咁乖既時候

比老c既感覺就係

e條友咁既?以前唔係咁架

我本身就係一個...活潑既人(諗唔到用咩黎形容_-)

e家既我先係真正的我吧!






訪客留言 (返回 lung29 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]