Shadow Of The Sun
I can see to the shadow of the sun
We can be in the shadow of the sun
Reach out for the shadow of the sun
lung29
暱稱: 傲風@義久(精銳左)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
2010-11-16
2010-09-24
2010-09-18
2010-08-16
文章分類
全部 (387)
9up (6)
內有歌仔分享 (6)
巨商 (2)
特別日子 (10)
普普通通每日點滴 (28)
舒發 (12)
超級特特別別類 (3)
未分類 (320)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 387
留言總數: 225
今日人氣: 42
累積人氣: 5042
推薦英文歌
Air Supply系列
all out of love
goodbye

MLTR系列
25minutes
That Why You Go Away
Blue Night
Love Will Never Lie
Nothing To Lose
Take Me To Your Heart
Paint My Love
The Actor
I Walk This Road Alone
I'm Gona Be Around
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


英雄本色 分類: 未分類

終於黎到聖誕聯歡會!

 

爽!

講真

E次D食物真係好唔夠

反而汽水就多過頭

花花整既沙律冇人掂

其他野都幾搶手

我食左......

嗯........

壽司一大舊

魚彈一大粒

薯片20零塊

就係咁多

之後戇戇居居走左去溝汽水飲

7喜x可樂x忌『捻』x雪碧

難飲到嘔泡- -

之後梁傑焜走埋黎同我講:

玩十五二十呀∼邊個輸左邊個飲一啖

放馬過黎a_a

一開波就就輸- -

直落佢全輸a_a

一杯就咁比佢飲晒

條友話再黎-_-

come on!

我輸左2次

飲左2啖

不過佢就飲左2,3杯

之後佢又要報仇

用佢個食物盒黎代替個杯(ok大)

e次愈玩愈癲

輸左果個一啖飲晒佢

係一啖a_a

輕鬆地嬴佢3場

有一場我輸左-_-

肚痛不關我的事喔

夠鍾清場

仲有成3枝汽水未清

有一枝2升汽水得返3/1左右

幫下大家手啦a_a

成枝飲晒佢

爽!

清呀清.....

發現雪碧a_a

2/1既雪碧

義不容辭!再飲!

shit=_=

飲飲下有條粉係格黎引我笑

笑到飲唔到

即比人搶左過去飲

之後飲唔晒又比第個飲

我>牛>聰>皓

如此類推

飲到最尾一啖比夏震業拎左去飲(不怕有愛滋乎?)

爽爆∼

------------------

小息

映埋相就上去天才

------------------

中途不太多說了.很累

最尾我地以亞軍飲恨

算吧啦∼∼∼∼∼∼

抽獎抽中我a_a!!!

車- -杯仔一個

小呂拎到大富翁

嗚嗚,我要同你換

------------------

假期又開始啦!

爛橙再度改版

改到我隻西2廢到無倫

唉- -

人家才轉了沒多久!

要快d升隻加

唔係真係唔知點搵錢






訪客留言 (返回 lung29 的日誌)


YiNam 於 2007-12-27 02:12 PM 發表:
不跟你講了你這個吸血鬼
呵呵,,
找你的好兄弟們唄!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我是被人吸得多了,才要吸回別人的血
 
我們的兄弟只是用來稱弟道兄而已
Posted at 2007-12-27 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YiNam 於 2007-12-26 02:02 PM 發表:
你當我賺了好多$$$哦
電腦?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

那你買得起蝦米?
Posted at 2007-12-26 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YiNam 於 2007-12-25 06:24 PM 發表:
真的哦,,
不過,,
我從來冇送過生日禮物俾人的哦,,(連女生都冇耶)
你要什麼呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我要.......
 
一部全新既電腦連主機連至in既零件!!
我部廢機太廢了
比d29嘈幾嘈就疾爆!
Posted at 2007-12-25 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YiNam 於 2007-12-24 12:00 AM 發表:
我怎知道你會否騙我呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

騙你作甚- -
 
看我msn的號碼後4個數字就知道了
難道我前年開msn時就是為了今天騙你?_?
Posted at 2007-12-24 11:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YiNam 於 2007-12-22 09:04 PM 發表:
俺不知你的生日是何時哦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

快到了a_a
 
先給了吧
 
反正也會到
Posted at 2007-12-22 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YiNam 於 2007-12-21 08:45 PM 發表:
又關佢事可??
冇呀,,
提早講姐..
遲早會到果一日嫁啦..
幾時講冇所謂!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

答得好~
 
既然可以預講
 
咁唔該預繳∼
 
預繳我下年同下下年既生日禮物
Posted at 2007-12-21 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YiNam 於 2007-12-20 08:47 PM 發表:
Merry Christmas!!
呢次唔好窒我呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

家下邊敢窒你
 
會被小牛毒打
 
但......
 
聖誕節在下個星期吧-_-
Posted at 2007-12-20 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]