今日唔知訓到幾點
我唔知係發夢定點
個天好黑,睇黎仲係3,4點
想再訓,但係喉嚨勁辛苦
吞一吞口水都勁痛
唔知咩事
尋晚都係咁
痛到想訓都訓唔到
之後唔知係咪訓著左定夢醒
起左身,個喉嚨無乜事
係咪夢?不過個感覺好真
------------------
起身第一件事不變,都係打機
一on巨就見聰上左
你條友
玩到咁上下呀媽買早餐返黎
飽.......
升到隻加80
裝對80介
之後就興致勃勃咁去買裝
帶住億4係身
買野果時真係好有快感
但係買完之後見到自己少得可憐既錢就好心痛><
聽日升左加2就要努力搵錢!
-------------------
呀哥上次去沙巴果個homestay黎左香港
聽講佢今晚黎我屋企-_-
不幸地我個親戚既仔(唐氏綜合症)因某d事今晚要係我地度住一陣
我唔係歧視佢,,,,,,
只不過覺得我呀哥會唔爽- -
其實點解唔帶埋佢個仔去飲
驚失禮人?
遲d問下呀媽睇下可唔可以叫佢去嫲嫲度先!
------------------
今晚再打
|