根據我個d流極都流唔完既鼻涕
塞極都塞唔完既鼻
痛到嘔泡既頭
痠到抽筋既手
同咳極都咳唔晒既啖
我敢斷定
我病q左
------------------
今朝起身就係咁咳
鼻塞塞到訓唔著
頂硬上,點都要升好隻加
升到去88之後出左去食野
我好似無左味覺咁
食落口咩都feel唔到-_-
嗚
上返黎就訓教
訓到5點起身打機
升到90
轉得了
恐防佢死ser
off陣先∼
-----------------
咳到想嘔
一陣食藥