食完藥,好多了^^
神早流流堂弟妹黎左
堂弟前日黎完之後就發燒
唔知係咪我傳染左佢a_a
搗亂完一大輪先走
樂得個耳根清靜
呀哥起身之後強制由我手上接收電腦
可怒也
不過今晚都係我玩晒
佢今晚同佢d同學同沙巴黎果d去倒數加遊戲展
睇黎唔到1點都唔會返黎
--------------------
成個晏都無人-_-
火唔知死左去邊
上巨無人
玩cod玩唔到
ta ma de!
只好上網搵片睇
笑死我-_-
http://www.youtube.com/watch?v=-sv6XvoDlPw粗口成份爆標~你完全唔敢想像有人講粗口講得咁流利
http://www.youtube.com/watch?v=SrK-zJQBK5I&feature=relatede個笑到我肚痛-_-唔知係專登定點
-----------我是分隔線-------------
http://www.youtube.com/watch?v=TbiT6J5Q8sg嗚嗚,今年個show完左∼唔知幾時先出碟



台呈一個大獲形,以配合題目『越大鑊越快樂』
今次四面台,唔知效果點?
無得睇,嗚嗚嗚
------------------
背景音樂太惡頂了
這音樂可有可無
既然不是我想用的倒不如不要
------------------
無無聊聊的平安夜
|