開學第一日就落雨
真係爽到hihi
返到學校總係凝住凝住唔知欠邊樣功課
好彩全部做晒
之後成堂英文晒左
之後落左去打針
媽的我寧願打多兩枝針去換我唔換飲d太太口服液
如是者又晒左兩堂視藝
唔想打^3^
閃人~