今朝返到學校罕有地買左個三文治食
無計啦好鬼肚餓呀x你/_\...........
p.e
馬嬲搶波omg
果然不出本29所料/_\
歐陽先生已如吾所說
忘記一切^3^
重修舊好
算吧/3\反正我也不主張絕交這東東
___________________________________
一年級-很傻很天真
二年級-開始學壞,講野微帶骨-_-
三年級-無心向學,係班上面同d八婆鬧戰
四年級-最放肆既時期
五年級-稍為收斂,但仍保留窒人既傳統
六年級-思想較以前為成熟/_\但也較以前膠
以上,吾的心路歷程
____________________________________
好耐無同大家分享d歌仔
Air Supply-All Out of Love
http://www.youtube.com/watch?v=nG7pJLG2ebo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2HejVjzhKTY&feature=related
怒我太懶,唔想搵歌詞
|