| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
| 2008-04-23 |
分類: 普普通通每日點滴 |
成績已公報
英文首先當災
幸好有PE
讓我放肆一下/_\輕鬆點兒吧!
回到課室後竟是數學先上囧
..........
X你頂唔順書面語!
由於應該有D八掛婆(簡稱八婆)想八掛下
SO/_\
閱讀:95
中默:100
聆聽:96
說話:88
作文:84
_________
GE:88(嗚)
Oral:100
Listen:100
Dict:94(囧)
_________
數:98(吊/_\計個半圓我計左大圓)
常識:97(再吊,馬英狗個英字無穿頭)
/_\
整體而言不過不失/_\
由於jj到駕到
所以未來幾日我會好鬼辛苦
jj你條onj/3\
|
|
|
Katrina 於 2008-04-25 08:12 PM 發表:
咁都算??
|
網主回覆
咁都唔算?? Posted at 2008-04-25 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Katrina 於 2008-04-24 09:45 PM 發表:
並不是哦 我是不懂得串人的一個!!
|
網主回覆
你不會是在說我吧?!
大家彼此彼此而已!!
你簡直可以係第一啦..
仲不過不失...
我衰過你..
Posted at 2008-04-24 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Katrina 於 2008-04-23 07:48 PM 發表:
你不會是在說我吧?! 大家彼此彼此而已!! 你簡直可以係第一啦.. 仲不過不失... 我衰過你..
|
網主回覆
靚妹你好串/_\ Posted at 2008-04-23 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|