講真/_\
我認真唔明
點解黃xx講d無聊野都會有人笑?
佢果d言行我唔覺得係笑話,幽默,甚至係一個gag
gag笑就情有可原
但係佢果d野....真係....
我覺得笑果d人好似小朋友
就等於某d人聽到屎屎尿尿就會猛笑
ed唔係幼稚係咩?
食飯果時
見到焜哥你雙眼一紅,就知你想喊
唉/_\
好就女人,唔好就累人
另外陳老師審黃xx果單
諗起眼火爆,唔好提
花花駕到,omg