今日落雨,爽哇!
但係今日有pe,幹!
今日返到學校
聰聰話好辛苦
谷住谷住咁
e個時候
anson哥出奇地好早咁返黎
之後二話不說衝埋黎我度爆粗問候我!_!
我呆左一呆
之後經過了解
明白晒a_a
一陣大家話要向黃xx攤牌喎-_-
是旦囉/_\我都對佢灰晒
講完之後黃xx好鎮定咁坐低睇報紙
朝早廖sir黎教功課,教完就捉人
始終都係果句啦
比佢單對單同廖sir傾既話佢實講到自己其實不為過∼.∼
算啦算啦
我都唔係想佢死既
聰聰嘔^3^
PE
手球+掌上壓
小弟擊中了不少次^3^
但也做左唔少掌上壓(汗)
對面d人掟中左就發晒癲咁大叫(再次流汗)
張XXA_A
你今次真係爽歪歪-_-
大大話話要做5x下吧我估
但佢只係做左3x下吧我估
死喇/_\e家隻手一出力就有少少痛
救命
我唔想再同某人一組
老師放過我啦..............
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
__________________________________________
=====================================
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
???????????????????????????????????????????????
無野打咪打ed野囉傻仔- -
|