呼- -
星期六日隻手同心口&肚痛到媽媽都唔認得
想必是掌上壓做得過度囧
今日好得多 --今個肚仲有小小野
如果下次PE再做掌上壓我會學乖/_\
慢慢來,嗚
大家大家大家
請唔好係Blog度爆名/爆樣
更加唔好係我留言度爆我名- -
請看格式:
E.G
歐陽XX
鄭XX
陳XX
咁樣就夠- -
..........
焜哥/_\你爆左我名啊
鎖鬼左你個留言先- -