Shadow Of The Sun
I can see to the shadow of the sun
We can be in the shadow of the sun
Reach out for the shadow of the sun
lung29
暱稱: 傲風@義久(精銳左)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
2010-11-16
2010-09-24
2010-09-18
2010-08-16
文章分類
全部 (387)
9up (6)
內有歌仔分享 (6)
巨商 (2)
特別日子 (10)
普普通通每日點滴 (28)
舒發 (12)
超級特特別別類 (3)
未分類 (320)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 387
留言總數: 225
今日人氣: 63
累積人氣: 4678
推薦英文歌
Air Supply系列
all out of love
goodbye

MLTR系列
25minutes
That Why You Go Away
Blue Night
Love Will Never Lie
Nothing To Lose
Take Me To Your Heart
Paint My Love
The Actor
I Walk This Road Alone
I'm Gona Be Around
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 29 日  星期四   暴雨


2008-05-29 滿足 分類: 9up

好掉唔掉掉我去............

雖然後面有小牛(唯一值得欣慰)

但係...但係.......

我/.....

我....我寧願同小花花坐囉唔該

唉.............

 

中文個回憶- -

寫咩- -

1年班:當年放學採排時,有條友企左上台,開咪講:你想挑戰我既,就做d小動作比我睇

    當時既我心諗:你條友咁串既?乜水呀?  事後先知佢係廖sir

2年班:除鍾x林條褲-_(雖然唔係我做)

3年班:vs八婆?

4年班:上堂搖計步器?

5年班:第一次拎天才表演冠軍?

6年班:同某條木咀坐埋一齊?!?!?!

 

落雨!

吊你正呀喂!

 

近排

好悶

懶黎頸

頭痛

 

 

e個時候

等我高歌一曲

 

 

 

 

吧,

 

獻醜了

 






訪客留言 (返回 lung29 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]