唉
好掉唔掉掉我去............
雖然後面有小牛(唯一值得欣慰)
但係...但係.......
我/.....
我....我寧願同小花花坐囉唔該
唉.............
中文個回憶- -
寫咩- -
1年班:當年放學採排時,有條友企左上台,開咪講:你想挑戰我既,就做d小動作比我睇
當時既我心諗:你條友咁串既?乜水呀? 事後先知佢係廖sir
2年班:除鍾x林條褲-_(雖然唔係我做)
3年班:vs八婆?
4年班:上堂搖計步器?
5年班:第一次拎天才表演冠軍?
6年班:同某條木咀坐埋一齊?!?!?!
落雨!
吊你正呀喂!
近排
好悶
懶黎頸
頭痛
頂
e個時候
等我高歌一曲
平
凡
像
我
,
也
許
一
天
到
晚
,
太
緊
張
工
作
吧,
而
.
.
.
.
.
.
.
獻醜了
|