近來沉迷於打機之道
以致疏忽左本blog
今朝發發下夢
醒左(其實仲想再訓多陣)
出去睇下幾點
!!!!!!!!!
眼花?7點49分?
再睇,係7點49分喎
刁!
即刻衝去換衫,換完即刻出門口
心入面覺得係一個不祥預兆
行到商場見到李秋明
佢話:唔洗怕遲到喎,我平時都係e個鍾數出門口
我個心先定返d
不過都仲係行得好快
一路上見到好多返緊學既本校學生
個心先真真正正定返
呼~
數學
平時不嬲唔將數學放係眼內
不過硬係拎唔到100
因為總係有d好抵吊既錯處
今次
派卷既時候真係吊左
不過係比大佬焜吊
100
忽然間好感觸
係最後既一次終於有個一百
原來我拎過兩次數學書籤- -
男仕們非常之禮讓同合作地將2個位拱手相讓
陳浩藍a_a
喪昆a_a
鄭:Are you ready?
牛,聰:We are ready!
鄭:So which song will you sing?切完無限好or先撚為快?
牛,聰:We are ready!
鄭:I know but,which will you sing
牛:We are ready呀柒頭
鄭:$&^%(*
好似抄梁昆好咁既-_-
上到去派中文比高老師嚇親囉睇黎考得好諗差喇先派左d無關痛癢既黎吊下我地癮先之後先派閱讀卷吊你好緊張呀出到去時高老師話緊聰聰咁我就偷睇自己份卷啦見到有個類似力字既物體心諗吊你唔係呀化唔通最高分真係我一睇真係91果然不出我所尿係標點果度死左好多囉唔該自此之後我就好憎標點!
以上,請在適當位置加上標點符號
全對者,要咩有咩!
|