話說
今次係小學生涯入面最後一次既畢業旅行
又話說我一大朝就起身爬返學校
返到學校就吹水
吹到夠鍾
排隊
6b+6d+6e
未上車前我一路擔心6d班的兩大八婆們有份係我地架車
因為...........
_________off topic____________
話說尋日我放學既時候
同陳旭鋒一齊行啦
行行下,見到前面有個唔係我地條隊既
陳:喂,黃xx,做咩黎e條隊既
黃:xxxxxxxxxxxx(聽唔到)
我:佢up乜春話?
陳:比康家琪打喎,要黎e度避
----------off topic------------
慶幸果兩條八婆無出現
上車喇
我又係坐窗口位(次次都要,唔坐唔得)
皓 聰 我
=_=_=
由於聰聰唔知乜事攰到成pat屎咁
成身哄埋前
本來都無乜影響
但係當我轉頭去叫小皓子既時候
一堆勁臭既臭汗味就由聰聰背上發出
真係臭到難以形容
於是我只好將自己封埋一二角睇景
塞完車,再過一段時間就到達目的地
西貢 戶外 康樂中心
------------再off topic-------------
無錯,係戶外
無錯,天氣十分之好
無錯,最高氣溫有3x度
無錯,我地無帶姐
無錯,紫外線指數1x
溫馨提示:除小部份活動,大部份地場均於戶外
-----------再off topic--------------
入左個餐廳聽一輪廢話之後就去個活動室(好似係)
影完相就表演
好求奇地唱左首today
講起today...........
-----容許我再off topic一下---
http://www.youtube.com/watch?v=COLbULs08EQ&feature=related
披頭四 yesterday
-----容許我再off topic一下---
之後班主任講心聲
miss chan/_\
終於等到自由活動既時間
發晒癲咁衝去搵足球場
向上行呀向上行
行左去一個藍球場
打左一陣波,場邊有一班仆街『傑青』
都無癮啦
行返落去
搵到足球場
不過比另一間學校既人佔領左
照落去
落到場果一剎那好有踩場&講數feel
之後話鬥波喎
同樣地,場邊都有一班柒頭
我地學校既人懶理,照踼
我心知自己咩斤兩,緊係唔落場
係場邊聽下班柒頭既冷嘲熱諷同打羽毛球
眼見自己學校連連失球
我...
我.....笑左!
之後場邊既花生友走晒
第間學校既人就走晒
我先落去玩下-_-
好熱!對鞋好似著左火咁
之後有3個16~17歲既人落場
好nice
踼多陣之後佢地走埋
自己一班人踼
嗚呀-_-好攰
成個人虛脫晒,好耐無試過咁high
其實仲有好多笑料
不過............飛!
返到去食飯
果然搭枱
食左一碗算- -之前飲水飲到肚漲,食唔落
食完飯,本來諗住去球場度密密斟
但係又變返做踼波- -
24
之後玩拋手吊
玩到攰晒就返去餐廳度飲野休息
之後比陳sir 的走,去集合
之後回程
之後唔講
88
|