今日一早....我個大人無打比我叫我起身...
搞到我琴遲到-.-超柒的...比成班人望住-3-
記名過陣時...又比何B到吊我仆街死- -''唉..
我發覺上MISS葉堂超正呀=]玩得好開心...咔咔..
放左學走band,,點知係門口斷正囉...呠呠-3-
之後去左老婆屋企睇佢打麻雀-3-成個賭徒咁..
我終於無咁驚老婆家姐啦-3-其實都幾好人...
又請我食飯.....又請我食蕉...份人幾好=]
食完飯hea左陣就返屋啦...累累累- -''
---END---