lung_0923
暱稱: 戴子
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 94
今日人氣: 2
累積人氣: 1010
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-15 分類: 未分類

好耐無打QZ...成日唔記得-3-

呢排考試...我完全唔覺..訓訓訓- -

岩岩放左學同班FD去踢波....

去到同第二間學校D校隊踢..甲級-3-

踢左一陣...佢地個教練又出左黎踢..

我地都係贏左..3比2=]咔咔咔....

但係班仆街唔滿意..重話我地矛...

跟住有班呀叔黎踢..我地讓左比佢地...

林大輝VS工廠呀叔...呢場好睇呀...

踢到差D打架...哈哈...正=]

跟住林大輝個教練即刻拎野走-0-

林大輝走左之後我地又同工廠呀叔踢..

哈哈...我地又贏左..1比0...=]

踢完波去左搵老婆...去左和輋..

同老婆食左D野..之後就返龜啦=]

------------------------------------------------

呢排成日比豆零鷹屌...叫我唔好讀-.-

唔通我又好想讀咩-.-但係老婆係到-3-

同老婆成立左個A計劃=]希望成功啦=]

---END---

 






訪客留言 (返回 lung_0923 的日誌)


yuetching123 於 2010-02-13 10:07 PM 發表:
c[]mm3nT:)
哥囝-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoV3DzNJk14 於 2010-02-13 05:25 PM 發表:
COMMENT"`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tttuung 於 2010-01-24 03:52 PM 發表:
c0mment;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vincey 於 2010-01-24 11:52 AM 發表:
Comment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingyibb123 於 2010-01-18 07:37 PM 發表:
c0mmEnT''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k1k1k1 於 2010-01-16 02:35 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CheukHin46 於 2010-01-16 01:55 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miyakalee123 於 2010-01-15 11:21 PM 發表:
c0mm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuetching123 於 2010-01-15 10:48 PM 發表:
c[]mm3nT:)
嘩!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheungaron 於 2010-01-15 08:08 PM 發表:
凸你丫- -"咁都得"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]