今日下午3點幾鐘...去左揾我阿媽去整d野...點知整吾到...5點關左門...遲左1分鐘..唉>.<""
知後同阿媽去左食d野...食完左阿媽車我返屋企...我坐緊阿媽部電單車時...落雨wo...
我未落車跑返去屋企a...唉...成身濕哂...點解我返黎咁多日...日日都係落雨ah